Produsele cumpărate de la SC ALCOR GRANIT SRL pot fi returnate în următoarele situații:
1) Produsul pe care l-ați primit nu este conform cu specificațiile de pe website-ul nostru
În acest caz puteți cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteți cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiți un alt produs, urmând să plătiți diferența de preț (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat inițial), respectiv să vi se ramburseze diferența (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat inițial).
În acest caz, clientul trebuie să returneze produsul, costurile de returnare și de transport vor fi suportate de SC ALCOR GRANIT SRL, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.
2) V-a fost livrat din greșeală alt produs decât cel comandat
Va rugăm să returnați cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteți să cereți rambursarea integrală a contravalorii.
Costurile de returnare și de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de SC ALCOR GRANIT SRL, dacă se utilizează același curier cu care a fost expediată inițial comandă respectivă.
Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc. În cazul în care luați în considerare returnarea produsului comandat, asigurați-va că acesta nu este desigilat sau utilizat.
Pentru a returna un produs, contactați-ne telefonic sau pe e-mail.